Doing business In Poland

05/08/2010 // by admin

W dzisiejszej terminologii obojętnie na jaki temat jest tyle obcych i zapożyczonych głownie z jerzyka angielskiego zwrotów, ze trudno je wszytki przyswoić i opanować Pod pojęciem doing business In Poland kryje się po prostu robienie interesów w Polsce, są lepsze i gorsze, bardziej i mniej sprzyjające lokalizacje, jednak najważniejsze chyba jest to by iść z duchem czasu. Nasz rynek w ostatnich latach zdecydowanie zdominowały wielki międzynarodowe koncerny, które tym samym styla się wielkim zagrożeniem dla mniejszych firm o węższym zasięgu jak Tag Poland. Monopolizacja rynku w niektórych dziedzinach jak handle jest szczególnie widoczna, wraz z stopniowym przyjmowaniem zachodniego stylu życia, coraz powszechniejsze stawały się super i hiper markety, co w nie małe zakłopotanie wprowadziło lokalnych przedsiębiorców i dostawców. Interes czymkolwiek by nie był z założenia musi prosperować, bo za pewnie nikt nie lubi dokładać z własnych oszczędności, gdy nie przynosi oczekiwanego zysku lub jest on zbyt niski by pokryć wszelkie koszty prowadzenia działalności. Wiadomo, że są branże w których łatwiej jest się wybić i utrzymać, ze względu na większe zapotrzebowanie w tym kierunku, dlatego tez przedsiębiorcy często wybierając rodzaj działalności idą właśnie tym tropem. Ma to oczywiście swoje zalety jak i wady patrząc z punktu widzenia odbiorców, czyli klientów. Przede wszystkim jednak biznes powinno się prowadzić z niezwykłą rozwaga, bo prawdziwe realne życie to niestety nie gra w tradycyjny monopol.

Dodaj komentarz